Кошик
111 відгуків
+380 (97) 772-28-04
Glechik
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів». Строки повернення і обміну Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю. Умови повернення для товарів належної якості Умови повернення та обміну Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів». Повернення і обмін товарів можливе впродовж 14 днів після отримання товару покупцем. Процедура оформлення повернення/обміну товару : 1. Ви приїжджаєте до нас в магазин. При необхідності перевірки якості товару можливе проведення експертизи, в процесі якої встановлюється факт дотримання умов експлуатації. Максимальний термін перевірки якості товару складає 14 днів відповідно до п.6 ст.8 Закону України "Про захист прав споживачів". При оформленні повернення/обміну при собі необхідно мати: - товар (і усю його комплектацію). 2. Ви відправляєте товар (у належному виді і повністю укомплектований, як на момент продажу) Новою Поштою. Доставку товару оплачує покупець. Після відправки товару необхідно повідомити менеджерові номер товарно-транспортної накладної. Після отримання нами товару на пошті і його огляду гроші за товар повертаються покупцеві на карту. При поверненні грошей за товар розрахунки з покупцем робляться впродовж 14 днів з моменту повернення, виходячи з вартості товару на момент його купівлі. Повернення грошових коштів робиться відповідно до Правил продажу товарів під замовлення і поза торговими або офісними приміщеннями, затвердженими наказом Міністерства економіки України від 19 квітня 2007 р. № 103 Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner